ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREPuls Energi
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


CENTRUM PRASOWE

Nowa odsłona Energi
16.02.2018r. 12:49

Live Chat, ulepszona mapa wyłączeń, a wkrótce nowa strona www. Tak Grupa Energa zmienia się dla swoich klientów. Już teraz mogą porozmawiać z konsultantami online i uzyskać od nich błyskawiczne wsparcie na czacie, a także wygodnie monitorować przerwy w dostawie prądu. Grupa pracuje również nad nową odsłoną korporacyjnej strony grupa.energa.pl
Klienci odwiedzający stronę energa.pl, także w wersji mobilnej, mogą od kilku dni dostrzec w prawym dolnym rogu ekranu swojego urządzenia ikonę, z dymkiem zapraszającym do rozmowy. To rozwiązanie technologiczne, mające polepszyć jakość obsługi klientów w Enerdze - live chat. Jest to nowoczesne narzędzie, usprawniające kontakt pomiędzy odwiedzającymi witrynę a konsultantami. Okienko live czatu wyświetla się automatycznie i umożliwia natychmiastową komunikację ze specjalistą Energi.

Live Chat INC to sprawdzony produkt, używany przez największe światowe korporacje, jak IKEA, Sony czy LG. Jednak, aby jak najlepiej dostosować go do potrzeb, Energa postanowiła zaangażować do jego testowania swoich klientów. Kierując się ich głosem, zweryfikujemy czy funkcja live chat jest praktyczna i użyteczna. Po 30-dniowym teście to właśnie ich opinia zadecyduje o ewentualnym wdrożeniu narzędzia na stałe.

Live chat w Enerdze to kolejny krok w budowie najnowocześniejszej w kraju Grupy energetycznej. Rozumiemy przywiązanie do tradycyjnych kanałów kontaktu, takich jak sieć salonów sprzedaży, elektroniczne biuro obsługi 24.energa.pl czy infolinia. Jednocześnie stawiamy na nowoczesność i nowe technologie. Zależy nam na tym, aby nasi klienci uczestniczyli w tworzeniu nowych rozwiązań informatycznych. Pracujemy nad cyfryzacją kolejnych procesów obsługowych, rozwojem nowych form kontaktu. Wzorce czerpiemy z takich branż jak bankowość czy ubezpieczenia. Nie ma żadnego powodu, dla których klienci spółek energetycznych nie mogliby korzystać z tych samych narzędzi czy rozwiązań, jakie dostępne są dla nich gdzie indziej. Priorytetem w wizji Energi pozostaje zbudowanie silnej więzi i relacji z klientami. Stwarzamy zróżnicowane warianty obsługi, zarówno form tradycyjnych, jak i bardziej nowoczesnych, i dajemy im prawo wyboru najlepszego dla siebie rozwiązania. - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes Energi Obrotu.

Komunikator pozwala internautom uzyskać od obsługującego chat konsultanta informacje o produktach, usługach i warunkach oferty, a także wyjaśnić kwestie związane z umowami, fakturami, rozliczeniami czy sprawami technicznymi. Krótka ankieta po zakończeniu rozmowy dostarcza z kolei Enerdze informacji zwrotnej o tym, czy nowe rozwiązanie spełnia oczekiwania klientów. Dotychczas swoje zadowolenie z tej formy obsługi zgłosiło 94% klientów.
Energa

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2018
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE