ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREPuls Energi
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


CENTRUM PRASOWE

Energa rozwija swoją sieć sprzedaży
13.04.2018r. 19:02

Energa od dawna wprowadza rozwiązania klienckie, które stają się branżowymi trendami. Teraz, dzięki ekspansji firmy na teren całego kraju, jeszcze większa grupa Polaków może poznać Energę, jej nowoczesne propozycje dla klienta oraz ciekawe produkty.
Energę Obrót wybrały już ponad 3 miliony klientów. Dzięki nowemu podejściu mieszkańcy całej Polski mogą poznać ofertę spółki w komfortowych dla siebie warunkach - we własnym domu, gdzie czują się pewnie i bezpiecznie. To nowość - ponieważ dotychczas mobilni przedstawiciele Energi działali tylko poza rodzimym terenem spółki.

Teraz umowę sprzedaży energii elektrycznej lub gazu z naszą firmą można podpisać nie tylko w salonie sprzedaży, ale również we własnym domu. To duże udogodnienie dla klientów. Nasi przedstawiciele będą mogli poświęcić więcej czasu na przedstawienie oferty i zaproponowanie korzystnych rozwiązań w komfortowych dla odbiorcy warunkach.

- Zdajemy sobie sprawę, że w natłoku obowiązków nasi klienci mogą nie mieć czasu, aby odwiedzić salon sprzedaży, zwłaszcza, jeśli jest on oddalony od ich miejsca zamieszkania. Dlatego naszą rolą jest dotarcie do nich tam, gdzie akurat się znajdują. Chcemy, aby klienci mogli porozmawiać z naszymi przedstawicielami bez potrzeby wychodzenia z domu - mówi Dariusz Chrzanowski, p.o. prezesa zarządu Energi Obrotu.

Energa rozwija także swoją sieć sprzedaży. Klienci mogą załatwić swoje sprawy w blisko 70 salonach stacjonarnych na terenie całego kraju oraz przez infolinię.

- Od lipca zeszłego roku uwaga nowego zarządu Energi Obrotu skupiona jest na intensywnym rozwoju obsługi klientów. Stawiamy na nowe, dogodne formy kontaktu. Niektórzy wolą rozmawiać z nami telefonicznie czy przez live chat, a inni korespondować mailowo. Intensywnie rozwijamy te kanały, ale pamiętamy też o tradycyjnych formach, które mogą być czasem bardziej skuteczne - podkreśla Dariusz Chrzanowski.
Energa

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2018
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE