ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREPuls Energi
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


CENTRUM PRASOWE

Energa Obrót aktualizuje system obsługi klientów
21.02.2019r. 12:37

Już w marcu kolejni klienci Energi Obrotu będą mogli korzystać z platformy Energa24. To elektroniczne biuro obsługi klienta, które zastępuje eBOK. Modernizacja systemu, która potrwa od 1 do 18 marca, może wiązać się z utrudnieniami - problem z dostępem do niektórych usług Energi mogą mieć zwłaszcza mieszkańcy Tczewa i okolic.
Po zakończeniu prac wszystkie faktury wystawiane klientom z tego rejonu będą miały:
  • nowy numer klienta
  • nowy numer konta bankowego, na który dany klient opłacać będzie faktury
  • nową numerację faktur (inne oznaczenia)
Uwaga! Będą utrudnienia
W trakcie prac modernizacyjnych nie będą wystawiane faktury papierowe, a także eFaktury. Klienci mogą mieć ograniczony dostęp do:
  • usług w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • sprawdzenia bieżącego salda, także w salonie sprzedaży
  • wprowadzenia odczytu i realizacji rozliczenia zużytego prądu w ramach usługi Rozliczenie Rzeczywiste

Między 15 marca (od godz. 18) a 19 marca (do godz. 7) utrudnienia mogą wystąpić także dla pozostałych klientów Energi Obrotu. W tych dniach nie będzie też możliwe doładowanie licznika przedpłatowego PbR.

Jak się przygotować?
Osoby, które korzystają z tego typu liczników, mogą je doładować wcześniej. Można to zrobić na dwa sposoby:
  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i Epay.
Istnieje też możliwość doładowania licznika przez stronę internetową www.energa.pl/doladowanie.

Przygotować można się również w zakresie usługi Rozliczenie Rzeczywiste. Zużycie prądu można rozliczyć wcześniej w punktach sieci Moje Rachunki lub także w elektronicznym biurze klienta.

Informacje przypominające o modernizacji i czasowych utrudnieniach klienci Energi Obrotu otrzymają drogą elektroniczną i poprzez wiadomości sms.
ENERGA

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2019
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE