ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREPuls Energi
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


CENTRUM PRASOWE

Energa Obrót kontynuuje prace nad zmianą systemu obsługi klientów
27.08.2019r. 13:33

We wrześniu Energa Obrót przeprowadzi kolejne prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. Będzie się to wiązać się z przejściowymi utrudnieniami.
Energa Obrót przygotowuje się do kolejnego etapu prac modernizacyjnych systemu obsługi klienta. W związku z tym od 1 do 30 września u części naszych klientów w różnych terminach mogą wystąpić utrudnienia w korzystaniu z usług spółki.

Ze względu na dynamiczny przebieg całego procesu prosimy o śledzenie informacji na stronie energa.pl. Do klientów, do których mamy aktualne dane kontaktowe, wysyłamy wiadomości sms oraz e-mail z istotnymi szczegółami. Prosimy o ich uważne śledzenie, w tym folderu "spam" lub "wiadomości-śmieci" swojej poczty elektronicznej.

Zachęcamy również do śledzenia ważnych informacji w serwisach internetowej obsługi klienta - ENERGA24 i eBOK, szczegółowe komunikaty zamieszczamy tam z odpowiednim wyprzedzeniem.

Utrudnienia, o których mowa, mogą dotyczyć m.in.:

- czasowej niedostępności elektronicznych platform eBOK lub ENERGA24,

- nieaktualnych sald w każdym z dostępnych kanałów obsługowych.

Rozliczenia Rzeczywiste

Mogą również pojawić się trudności z wprowadzeniem odczytu i rozliczeniem zużycia prądu w ramach usługi Rozliczeń Rzeczywistych. Dlatego zachęcamy do zrobienia rozliczenia z wyprzedzeniem, przed 1 września. Kolejne rozliczenie dla większości klientów będzie możliwe po 1 października. Późniejsze niż zwykle rozliczenie w tym przypadku nie spowoduje dezaktywacji usługi.

Liczniki przedpłatowe

Od 19 do 27 września część klientów może mieć trudności z doładowaniem liczników przedpłatowych. W związku z tym zachęcamy, aby doładować swoje urządzenia do 18 września. Zapewniamy, że nikogo nie zostawimy bez dostępu do prądu. Jeśli klient nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu (nr tel. 555 555 555). Nasi konsultanci pomogą wygenerować kod, który umożliwi doładowanie urządzenia.

Przepraszamy za utrudnienia.
Grupa Energa

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2019
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE